Annie Sloan Fabric Collection

Amióta felfedeztem Annie Sloan hivatalos oldalán a méterárukat, szemezgetek a pompás anyagokkal. De sosem vettem rá magam, hogy rendeljek, mert csak nagy tételben érte volna meg, arra meg egyelőre nem volt keret. Nemrég kaptam a sógornőmtől ez zacskónyi maradék anyagot, amik mind Annie Sloan kollekciójából valók. Voltak köztük kisebb-nagyobb darabok, gyönyörűek egyenként. Tettem-vettem őket amíg ihletet kaptam. Van olyan anyag, amiben egyből meglátom a leendő terméket, s van, amiből csak nagy nehezen tudok kihozni valamit. Van, hogy valaki más ad egy ötletet, amit én egyszerűen megvalósítok, vagy amit továbbgondolok. Ha a fejemben megszületik az alkotás, már könnyű elkészíteni, és hajt is a vágy, hogy a kezemben tarthassam készen.

Az Annie Sloan anyagok közül is volt, ami elsőre megszólított. Az anyagdarabok mérete kissé korlátozta a lehetőségeket, de kihoztam belőlük, amit lehetett:

as anyag as neszeszer

reszlet2    sarga

csikos         csikoskak

 

Ha nézegettétek már az anniesloan.com-on ezeket az anyagokat, érdemes belőlük rendelni. Igaz, hogy nem olcsó portéka, de jó a tartásuk, könnyen lehet dolgozni belőlük és nem mellesleg mutatósak is, jól kombinálhatóak.

Még egy fél zacskónyi feldolgozatlan anyag vár arra, hogy csoda szülessen belőle.

anyagok

Ha van ötletetek, írjátok meg nyugodtan!

 

Leave a Reply

