Mire jutottam én egy liter festékkel?

Nemrég megosztottam egy bejegyzést, amelyben látható, mire elég egy liter Annie Sloan Chalk Paint™. Számadást tartottam én is így év végén, hogy mire jutottam ugyanennyi festékkel.

osszesites copy

Egy kis szekrény, egy éjjeliszekrény, két szék, egy kisszék, egy tévéállvány és a kérdőjel helyét egy polc foglalja el, amit még nem tudtam megmutatni nektek, mert a gyerekek olyan jól belakták.

Jól esik visszatekinteni és látni a munkám eredményét. Az új éveket így új tervekkel kezdem, még több megvalósításról szeretnék beszámolni nektek egy év múlva! Maradjatok velem és kövessétek az újdonságokat, mert úgy tűnik, nem lesz belőlük hiány az idén!

 

 

Leave a Reply

