Nemiskacatnál jártam

A téli ünnepek alkalmával volt lehetőségem ellátogatni Biatorbágyra, a Nemiskacat Látványműhelybe. A karácsonyi díszekbe öltöztetett látványműhelyben látványban bizony nincs hiány, minden ízlésesen helyet kapott a kis üzlethelyiségben, ami ezután workshopok színhelye és minden bizonnyal a hobbi bútorfestők kedvenc beszerzőhelye lesz.

nemiskacat3

Szívesen töltöttem volna én is több időt a műhelyben Enikő társaságában, és tanultam volna egy-két technikát, de az idő rövidsége miatt be kellett érnem a gazdag látvánnyal és egy jó kis beszélgetéssel.

nemiskacat8

Ez is elég volt ahhoz, hogy feltöltődjek, új ötletekkel és tervekkel jöjjek haza, na meg egy kis csomaggal a kezemben, amivel ezeket az új terveket megvalósíthatom, s még nagyobbakat álmodhatok belőlük.

Nézzétek ezeket a varázslatos részleteket!

latvanymuhely

És azt a kupacot, amit sokan örökbe fogadnának; lenne nekem is néhány ötletem, mit kezdjek vele…

nemiskacat1

Ezt a meleg karácsonyi hangulatot szívtam be és hoztam magammal.

nemiskacat6

Ha Biatorbágyon vagy Budapesten jártok, semmiképpen ne hagyjátok ki, látogassatok be a Nemiskacat Látványműhelybe, és mindenekelőtt próbáljátok ki az Annie Sloan Chalk Paintet!

Leave a Reply

