O sarcina draguta

Saptamana asta am primit un email de la cumnata-mea, in care mi-a adresat o rugaminte. Deoarece au multe aparate eletronice prin casa si multe au telecomanda, acestea sunt imprastiate si totdeauna le cauta. De aceea mi-a cerut, sa-i fac asa ceva cand am timp:

bagolykak

Sigur ca am timp! Imi plac la nebunie aceste insarcinari! (Pe de alta parte cred ca avem timp pentru orice, daca vrem cu adevarat.)

Asa ca am ales repede materialele, le-am croit, si de acolo a ramas numai cusutul.

201410271414

De fapt in acest proces combinarea materialelor, armonizarea culorilor este cel mai complicat. Scita de pe imagine nu m-a ajutat mult, dar nici n-am avut nevoie de ea.

201410271413

Cea mai mare provocare a procesului de creere este de fapt partea creativa, cand iti imaginezi ceea ce vrei sa faci, sa dai forma imaginatiei pana la ultimele detalii. Cusutul nu este mare scofala, o poate face aproape oricine, cine a incercat vreodata masina de cusut.

Ia vedeti ce mi-a iesit in cateva ore:

bagoly

Ei da, a absolvit si testul technic:

bagoly taviranyitoval

Nu mai ramane decat sa zboare la Cluj…

One thought on “O sarcina draguta

Leave a Reply

