Mitől különleges az Annie Sloan Chalk Paint™?

Nevezzük nevükön a dolgokat! A gyakran használt ASCP kód egy festék nevét takarja, mégpedig az Annie Sloan Chalk Paint™ krétafestékét, amit nagyrészt DIY típusú tárgyak készítéséhez használnak, de nemcsak. Én a sógornőm révén ismerkedtem meg vele.

DSC_0292

Azelőtt is foglalkoztatott a régi bútorok felújítása. Minden akkor kezdődött, amikor kiköltöztünk vidékre. Átépítettük és felújítottuk anyósék régi házát, s amikor be kellett rendezni, feltevődött bennünk a kérdés: új bútort akarunk préselt lemezből, vagy inkább felújítjuk a régi házban levő bútorokat? A csűrben találtunk még pár több évtizedes darabot – ezekről szeretnék majd bővebben mesélni nektek. Kezdetben csiszoltam egész nap, aztán lakkoztam, pácoltam. Nem mondom, hogy nem szépek az így rendbe hozott darabok, de rengeteg munkát kellett befektetni ennek az állapotnak az eléréséhez. Mindaddig, amíg a sógornőm meg nem mutatta az Annie Sloan Chalk Paint™-et. A festék használata előtt nem szükséges csiszolni a bútort, amivel sok időt lehet spórolni. A színpalettájukon sok modern, különleges szín található, amiket jól lehet kombinálni. Ezekről szeretnék a későbbiekben mesélni.

Leave a Reply

